Lokalizatory GPS - Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania:
Jakie są opłaty za korzystanie z serwera Tracksolid?
Pierwszy rok użytkowania są wliczone w cenę produktu. Po roku i podjęciu decyzji o chęci dalszego użytkowania platformy, konieczne będzie wykupienie przedłużenia dostępu.
Czy mogę lokalizować więcej urządzeń na jednym koncie w platformie Tracksolid?
Tak, możemy podłączyć dowolną liczbę zakupionych u nas urządzeń do jednego konta.
Jak długo jest zapisywana historia trasy w platformie Tracksolid?
Do 3 miesięcy wstecz.
Czy dołączona do zestawu karta SIM jest doładowana?
Nie. Nowe karty SIM należy przed rozpoczęciem użytkowania zarejestrować u operatora. Nie ma możliwości zrobienia tego za klienta, dlatego każdy po otrzymaniu urządzenia powinien zrobić to sam. Po zakupie udostępniamy jasne wskazówki jak aktywować kartę, za jaką kwotę ją doładować (w aktualnym cenniku kartę trzeba doładować za kwotę 65zł) oraz jakie pakiety internetu włączyć. Po pierwszym roku należy przedłużyć ważność karty SIM zgodnie z cennikiem operatora ok. 29zł.
Jakie jest miesięczne zużycie internetu?
Z naszych testów wynika, że wystarcza 500mb. Najlepiej jest doładować konto raz, większą kwotą i wykupić odnawialny cykliczny pakiet internetu, dzięki czemu nie ma potrzeby comiesięcznego doładowywania konta.
Dlaczego lokalizator traci zasięg?
Zasięgu bardzo często nie ma w budynkach. Zaleca się „otwarty widok nieba”. Aby upewnić się, że urządzenie może normalnie odbierać sygnał GSM oraz GPS na zewnątrz, należy przejść się z urządzeniem na spacer w celu złapania sygnału.
Czy lokalizator będzie działał zagranicą?
Jest to zależne od tego, czy w danym kraju obsługiwana jest sieć 2G, ponieważ w niektórych miejscach jest już wyłączana i zastępowana przez sieć 3G. Obecnie sieć 2G została wyłączona w: Australii, Japonii, Korei Południowej, Singapurze i Tajwanie. W tych krajach konieczne jest zakupienie lokalizatora obsługującego sieć 3G.